13 czerwca (czwartek) godz. 10:00

Jak wdrożyć AI ACT

krok po kroku?

Poznaj praktyki dla biznesu, dzięki którym wdrożysz AI ACT!

ZAPISUJĘ SIĘ NA WEBINAR

* Do udziału w spotkaniu zapraszamy menagerów, dyrektorów, specjalistów od IT oraz prawników in-house.

Termin wydarzenia
Już 13 czerwca o godz. 10:00!

people profiles

Nie zwlekaj!
Zarezerwuj swoje miejsce na webinarze.

Poznaj prelegentów:

Maciej Tabor

Adwokat | Senior Associate

  • Specjalista z zakresu prawa nowych technologii.
  • Członek zespołu IT/outsourcing w jednym z największych banków w Polsce
  • Wspiera zamawiających oraz wykonawców w projektowaniu i negocjacjach umów IT, w tym opartych o metodologie Agile.
  • Koncentruje się na regulacjach outsourcingowych w projektach technologicznych, w tym opartych o technologię chmury obliczeniowej (cloud computing).

Marta Adranowska

Adwokat | Senior Associate

  • Specjalistka z zakresu prawa nowych technologii.
  • Wspiera podmioty działające w branży IT w negocjacjach projektów.
  • Jej praktyka zawodowa obejmuje outsourcing - augmentatywne zespoły, shared services, off-shore, on-shore, near-shore.
  • Koncentruje się nad obszarem etycznego wykorzystywania AI.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

To doskonała okazja, aby uzyskać kompleksową wiedzę i wsparcie przy wdrożeniu AI ACT w swojej organizacji.

Posłuchaj naszych ekspertów i zyskaj przewagę nad konkurencją, wprowadzając najnowsze regulacje z zakresu sztucznej inteligencji efektywnie, zgodnie z prawem i zasadami etyki.

Podczas spotkania omówimy modelowy harmonogram, co pozwoli poznać kolejne etapy i zaplanować terminy wdrożenia AI ACT tak, aby cały proces przebiegł sprawnie i bezproblemowo.

Wyjaśnimy też, jakie materiały są niezbędne, aby spełnić wymogi prawne oraz jak opracować efektywne procedury zgodne z regulacjami AI ACT.

Nie zwlekaj! Do szkolenia on-line zostało:

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Agenda spotkania:

01

Jaki jest modelowy harmonogram wdrożenia AI ACT?

02

Jakie powinny być kolejne etapy wdrożenia AI ACT?

03


Jakie dokumenty i procedury powinny powstawać na każdym etapie wdrożenia?

ZAPISUJĘ SIĘ NA WEBINAR